Digital HMS-Tavle
Mini
Alle Byggekortleserne Certior tilbyr kan enkelt oppgraderes til Digital HMS-Tavle Mini ved å trådløst koble til et nettbrett. Dere velger selv hvilke moduler dere ønsker å benytte dere av på nettbrettet.
Den papirbaserte byggeplasstavlen kan da fjernes og dere slipper unødvendig tunge prosesser for å oppdatere den. All informasjon kan nå enkelt oppdateres digitalt fra datamaskin eller mobil.
Pris:
Fra 960kr/mnd pr stk.
+ minimum 1 stk. admin lisens (90kr/mnd)
Kontakt oss for mer info / demo:
E-post: post@certior.no
Tlf: 21 51 92 92
Ingen bindingstid
Rask levering
Enkel og trådløs oppkobling
Ubegrenset antall kortpasseringer
Brukervennlig
Informert byggeplass
Ved å ta i bruk Digital HMS-Tavle Mini vil prosjektledere og HMS-ansvarlige enkelt kunne oppdatere hvilken informasjon som er tilgjengelig ute på byggeplass, ha kontroll på oppdaterte mannskapslister, kreve signering/godkjenning av de viktigste dokumentene, publisere meldinger og mye mer!
Den enkelte arbeider vil ved innlogging automatisk få opp de dokumentene som h*n skal lese/signere før arbeidet kan starte. Brukeren kan selv velge språk og enkelt navigere mellom nyttig informasjon som beskrivelser og tegninger, og til tidskritisk informasjon for alvorlige hendelser.
Kompakt og rimelig
Digital HMS-Tavle Mini er optimal for de prosjektene hvor det ikke er plass til de større Arbeidsstasjonene som vi tilbyr. I tillegg til dette er også Digital HMS-Tavle Mini et rimeligere produkt da kunden selv står for eget 4G nettbrett og vi da ikke trenger å levere en Arbeidsstasjon. Vi leverer Byggekortleseren og hjelper med oppkobling og oppsett.
Modulbasert
Velg selv hvilke moduler dere ønsker å aktivere:
-
Mannskapsliste med byggekortleser
-
Digital signering av ønskede dokumenter
-
Meldingsfunksjoner
-
gjesteinnlogging
Standard moduler:
-
Elektronisk dokumentarkiv
-
Språkvalg for dokumenter og tekst
-
SOS-funksjoner
-
Fri support
Oppkoblingsmuligheter
Det er enkelt å koble alle våre produkter med kortlesere opp mot HMSREG. Om det skulle være ønsket med andre oppkoblinger kan vi selvfølgelig gi dere et tilbud på det.
Hvordan fungerer en Digital HMS-Tavle Mini?
Før prosjektstart
Ved innsending av tilbudsforespørsel (bestillingsskjema) kontakter vi dere og finner riktig pakke for deres prosjekt(er). Dette er selvfølgelig helt uforpliktende. Ved akseptert av pristilbud vil vi sende produktene ut så snart som mulig, med mål om samme dag.
Dere kjøper selv inn et nettbrett med 4G muligheter og kobler til et data SIM-kort. Vi anbefaler iPad, men Samsung er et rimeligere alternativ som også fungerer bra. Deksel er å anbefale da det skal stå på byggeplass. Finnes flere gode løsninger med låsefunksjoner.
Om dere benytter dere av en av våre Byggekortlesere fra før av kan vi enkelt koble denne opp mot et nettbrett om dere ønsker å få større nytte av systemet og funksjonene vi tilbyr.
Vi avtaler tidspunkt med dere for å ta en gjennomgang og hjelper med å sette opp prosjektet, koble til nettbrettet og gjøre dere kjent med administrasjonssiden.
På administrasjonssiden laster dere opp informasjonen/dokumentene dere ønsker skal være tilgjengelig på byggeplass. Dere velger fritt hvordan mappestrukturen skal være, hvilke dokumenter som skal signeres/godkjennes osv.
På prosjektet
Dere monterer HMS-Tavle Mini (Byggekortleseren og nettbrettet) der det passer best. Anbefaler å da montere dette inne i en brakke eller inne på selve byggeplassen.
Det er ikke behov for forhåndsgodkjenning av de som skal bruke tavlen. Den er ment som en plattform hvor alle involverte skal ha muligheten til å hente informasjon. Et knutepunkt for viktig HMS-informasjon. Inn og utlogging av prosjektet (mannskapslistene) gjøres enkelt ved å skanne HMS-kortet eller ved å logge inn som gjest på skjermen. De utførende vil da også få opp de dokumentene som må signeres/godkjennes og eventuelle viktige meldinger som dere har publisert.
Etter prosjektet
Når vi har fått beskjed om at prosjektet er ferdig, deaktiverer vi fakturaplanen om produktene skal mellomlagres frem til neste prosjekt.
Når prosjektet deaktiveres går det en timer på 6 måneder før mannskapslistene og annet innhold slettes i henhold til Byggherreforskriften. Når neste prosjekt skal i gang kobler vi den opp til det nye prosjektet og fakturaplanen starer som før. Vi kan da aktivere samme oppsettet som dere hadde på sist prosjekt eller opp-/nedgradere. Om dere for eksempel kun har behov for byggekortleser på neste prosjekt.
Det er fri support med i avtalen, ingen binding eller oppsigelsestid og vi hjelper gjerne med oppsettet av dokumenter, mapper og meldinger.
Andre produkter
Rimelig, effektiv og enkel kontroll på oppdaterte mannskapslister fra byggeplassene. Listene kan enkelt hentes ut fra datamaskin eller mobil for dem som har tilgang inn til administrasjonssiden.
Oppnå en god informasjonsflyt på byggeplassen ved å sende dokumenter og informasjon til byggeplassen digitalt. Komplett løsning med elektronisk mannskapsregister integrert med en stor og robust infoskjerm (21"-24"). Vi leverer og monterer tavlene slik at alt de trenger er strømtilførsel.
Ved bestilling av noen av produktene våre får dere tilgang til administrasjonssiden. Denne åpnes enkelt i en nettleser på data eller mobil og gir dere tilgang til å administrere alle prosjektene og produktene dere har.